Buscar

2015 East Japan Yo-yo League A-Block.

[SPANISH and ENGLISH]

Results and videos of East Japan Yo-yo League.

El regional de yo-yo del Este de Japón se llevo acabo el 10 de Enero del 2015, en el cual participaron 11 jugadores en las preliminares. De los cuales solo pasaron los 5 primeros lugares.

The regional East Japan Yo-yo League (A-block) was held on January 10 2015, in which eleven players participated in the preliminaries. Of which only passed the first 5 places.

La siguiente es la lista de reproducción de los vídeos de los jugadores de la preliminar.
The next playlist is the video of preliminary.



PRELIMINARY SCORE.
1st.- Takuma Yamamoto.
2nd.-Yu Kizami.
3rd.- Takumi Nagase.
4th.- Kiwamu Ebata.
5th.- Koichiro Ueta.


En la final, los lugares fueron los siguientes:
In the final, these are the places:

1st.- Takuma Yamamoto.


2nd.- Koichiro Ueta.


3rd.- Yu Kizami.


4th.- Takumi Nagase.


5th.- Kiwamu Ebata.

0 comentarios:

Publicar un comentario